Wybór optymalnych smyczy reklamowych

Współczesne przedsiębiorstwa stosują rozmaite techniki promocji i reklamy swoich produktów i usług, poczynając od wielkich kampanii medialnych, aż do rozdawania drobnych gadżetów z logo firmy. Niezależnie jednak od skali przedsięwzięcia, zasadniczy cel pozostaje ten sam – promocja produktu lub marki i budowanie rozpoznawalności firmy.

Bez względu na wielkość i charakter przedsiębiorstwa, do najczęściej używanych narzędzi promocyjnych należą drobne firmowe upominki, a wśród nich przede wszystkim smycze reklamowe, których popularność wynika z wielu możliwości ich zastosowań. Można bowiem wykorzystać smycz jako zawieszkę do kluczy, telefonu, pamięci USB. Dzięki temu ma się potrzebny przedmiot stale przy sobie bez konieczności pamiętania o nim.

Dobrze zaprojektowana i starannie wykonana smycz reklamowa skutecznie przyciąga uwagę i oddziałuje swoim przekazem promocyjnym na potencjalnego klienta. Z kolei smycze rozdawane pracownikom i wykorzystywane jako identyfikatory bądź zawieszki do kluczy, telefonów czy innych przedmiotów, buduje więź pracownika z firmą i sprzyja procesowi utożsamiania się z własnym przedsiębiorstwem.

reklamy

Uliczne reklamy /sxc.hu

Jednak żeby smycz reklamowa spełniła swoje zadanie, czy to w stosunku do klientów, czy własnych pracowników, musi być dobrej jakości, prezentować walory estetyczne i być odpowiednio do okoliczności dobrana. Najczęściej spotyka się smycze wykonane z bawełny lub poliestru, jednak można spotkać także smycze skórzane, metalowe czy lateksowe. Obok tradycyjnych, przystosowanych do noszenia na szyi, można zamówić u producenta również dekoracyjne opaski na nadgarstek, zaciskowe, służące do zabezpieczenia karty magnetycznej lub telefonu. Smycz może mieć postać paska albo, co ostatnio stało się modne, grubego, obłego naszyjnika. Bardzo istotnym elementem jest oczywiście nadruk. Współczesne technologie pozwalają na nanoszenie praktycznie dowolnych motywów graficznych, włącznie ze zdjęciem przedstawiającym na przykład siedzibę firmy, nie mówiąc o logo, które jest najczęściej spotykanym motywem nadrukowywanym na smyczach reklamowych.

About piotr

Comments are closed.